20. Bostadskö.

 
Mitt lockiga hår och konstiga ögon..
 

Träffade Lisa idag. Imorgon åker hon, långt härifrån. Hon flyttar och jag kommer att sakna henne. Varit grannar i tre år och nu kommer vi inte vara grannar längre.. Kommer kännas konstigt men är glad för hennes skull att hon kom in på det program hon ville! Jag blir ju då kvar här ett tag till. 

Har precis ställt mig i bostadskö i Linköping och sen tidigare i Göteborg. Nu får jag bara hoppas på det bästa att jag kommer in någonstans av de ställerna och att jag får en lägenhet när jag väl flyttar. Annars då? Nä, händer inte så mycket. Kollar på TV och väntar på att klockan ska gå så jag kan träffa Madde senare. Blir att spendera kvällen där. 
 
Om två dagar vid denna tid är jag tatuerad. Jag längtar så. Men nervös är jag allt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0