8. Beslutsångest gånger massor.

 
 
Har suttit och kollat runt på Nelly. Självklart hittar jag något och nu är jag vid punkten om jag ska beställa eller inte. Det är så konstigt, när man inte har pengar (studiebidraget) så vill man köpa allt och nu när man har ett jobb så vet man inte vad man ska köpa, och vill man köpa så får man bara beslutsångest. Köper jag kläder på Nelly så kommer jag köpa mer kläder på Ginatricot som jag har sett. Sen i veckan åker jag kanske med en kompis till stan och handlar. Hahaha. Kan inte beskriva min beslutsångest. Tur så kommer en av mina bästa vänner hit imorgon så hon får hjälpa mig, om inte kläderna är bort då, de är nämligen på rea haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0