91. Vad hände?

Var ett tag sedan jag skrev här. Har hänt lite saker sen dess. Har bland annat gjort teoriprovet, som jag missyckades med igen. Har mått riktigt dåligt, iaf denna vecka, har haft magont, illamående och huvudvärk. Ja mer kommer jag inte ihåg vad jag har gjort haha. 
 
Idag händer det inte så mycket, ska till stan senare idag, äta asiatisk mat, gud så gott, längtar. Annars blir det att ta det lungt, har fortfarande ont i huvudet. Denna vecka har lite saker att bjuda på, ska träna med bästa vän och bara ta det lungt men på fredag åker jag och ett bra gäng till Ullared och kommer hem på söndag. Kommer bli galet kul! Saker händer och tiden går för fort, det går även för många dagar då jag mår dåligt och jag orkar inte med det längre. Kan inte bara sukhuset höra av sig snart så det kan göras något åt det här? För denna smärta vill jag inte ha längre. 
 
Hoppas ni har haft bra dagar! SKa ta och kolla vidare på TV nu ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0