93. En månad kvar - orkar inte vänta.

 
Om en månad, 11 December, får jag veta om ag har kommit och. Det kommer inte längre stå "behörig" då. Kollar hur många lägenheter det finns lediga varje vecka och det bler fler och fler, så har nog en chans att få en lägenhet. 

Varför denna väntan? Haha den tar nästan kål på en. Ännu värre är att man får reda på det så sent, för kan inte direkt bestämma något som jag vill göra nästa år för vet inte om hela januari kommer gå till att flytta eller inte. Har överlevt sen jag skickade in anmälan, som var i Oktober så borde jag kunna stå ut i en månad till. För en månad går ju fort, eller hur? 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Har frågestund, skulle bli jätteglad om du frågade lite! :)<3

2013-11-12 @ 16:15:02
URL: http://elsamohras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0