95. Gekås Ullared.

 
Imorgon är det dags, efter ca 2 månaders väntan! Jag och ett trevligt gäng drar till Ullared och stannar där över helgen. Nu ikväll blir det att packa och fixa spotify lista. 
 
Under dessa 2 månader har jag skrivit ner vad jag ska köpa. Ska bara försöka köpa saker som jag behöver. Lyckades sist så då borde jag klara mig nästan/ungefär lika bra denna gång. Eftersom jag kommer hem först på söndag så kommer jag först kunna skriva efter helgen. 
 
Under veckan har det inte hänt något mer spännande alls. Tagit det lungt, haft huvudvärk alla dagar istort sätt. Träffat bästa vän och tränat. Ja, mycket mer spännande händer inte just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0