66. I want.

 
Dagen igår var mycket bra. Fina presenter, god mat och mycket bra sällskap. Fick presenter som jag verkligen behöver, dels tills jag flyttar hem ifrån men även som jag kan börja använda lite nu! (se förra inlägget för att se vad jag fick)
 
 
Har varit ute, rensat ogräs, grävt, rensat ogräs och grävt lite till. Nu känner jag hur ont det gör i både ben, armar och rygg. Ska bli spännande att se imorgon bitti om jag kan resa på mig eller ej. Ont lär jag ha. Det är en sak som är säkert. 
 
Har suttit och kollat runt på skor, som jag verkligen inte borde. Köpte inte ens ett par skor för en vecka sen. Jag behöver verkligen inte mer skor, men vill ha de som är på bilden. Har fastnat för dem, men ja. Som sagt behöver inte och har verkligen ingen plats för mer skor. Men köper jag en byrå så kanske...nej, inga skor. Sluta. Måse försöka spara pengar till annat. Inte lätt sånt här. Typ. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0