72. Stor stan.

 
Har varit i storstan idag med farmor och Veijo. Träffade några i släkten men vi gick även i lite affärer. Dagens köp var flyttkartonger (gäller att tänka framåt), kapslar (som ni ser på bilden) och lite små saker. En dag full med planer, vilket är kul. 
 
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska väl snart bädda ner mig fast klockan snart är 7. Jag är trött och jag ska upp kl 05.00 för att jobba, känns sådär, men pengaråengar är inte fel. Får se om jag orkar ta en kopp annars får det vänta tills imorgon. Morgondagens schema: Jobba, träna med madde och ha körlektion. Lång dag men det får gå så är nog dags att sova nu. Eller ja snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0