82. Körkortsplugg.

 
 
Har pluggat körkort i en timme nu. Förstår det mesta så det borde inte vara några problem när jag ska göra teoriprovet. Men man blir lite rädd när många säger "et är svårare frågor än på de som man övar". Så hoppas att jag klarar dem iaf!
 
Det suger att plugga med feta huvudvärken, biverkning av medicinen. Men bara kämpa på så mycket som jag kan. Har för övrigt varit skönt att bara vara i tre dagar. Vilat, inte stressat och bara vilat ännu mer. Visst är rätt tråkigt men så jävla skönt att slippa känna stressen jämnt. Borde ta 2-3 dagar varje veck och bara vara, tror mig kropp skulle älska mig då, med tanke på hur den har mått och mår nu. 
 
Dagen kommer spenderas med körkortsboken och TV. Ännu en lugn dag alltså. 
 
Imorgon kommer den dagen jag har väntat på sen igår haha. Ska övningsköra, åka till Lager med mamma och bästa Madde. Åh, lite annat men även så ska jag plugga såklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0