86. Allt och inget.

 
Oj, har inte skrivit på några dagar. Men har varit fullt upp. Har haft teoriprov, uppkörning, tyvärr så klarade jag inte teoriprovet men klarade körningen så ska göra om teorin om ett par dagar. 
 
Har även varit på sjukhuset för att kolla min mage. De tog prover osv och förhoppningsvis så kommer provsvaren i veckan. Är rätt jobbigt att gå runt med ont i magen, hvudvärk, illamående osv. Är rätt trött på detta så hoppas provsvaren visar vad det kan vara! Så ber för att det inte är något allvarligt och att det snart är över. Denna smärta går inte att beskriva. 
 
Inte så mycket mer har inte hänt, träffat vänner och jobbat typ. Idag ska jag träffa Madde sen plugga teori om jag orkar, har redan pluggat lite så får se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0