32. Helgen.

 
Det har varit full fart i helgen. Har jobbat och även firat pappas sambo och det var även kräftskiva samtidigt. Var trevligt men var inte med så mycket pga magont som jag har haft sen Tisdags. Hatar denna mage och smärta men får väl svar på vad det är om ca 3 veckor, om doktorn vet då vad det kan vara. 
 
Idag har jag jobbar iprincip hela dagen. Varit full fart vilket resulterar i att dagen går fort. Nu ikväll händer det inte så mycket, ta det lungt och så. 
 
Imorgon är det sova och plugga teori som gäller. Ska bli klar med det där körkortet någon gång, och det ska bli i år oavsett hur mycket jag ska gråta, skrika, skratta, le. Jag ska klaa det nu, orkar inte vänta längre. Högre växel ska i, och det är nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0