34. Idag, veckan.

 
Att klara testerna med "krav" gick bättre än vad jag trodde så är klar med alla tester. Känns för jävla skönt alltså. Ska till körskolan i veckan och boka mer tider och bara köra på och vem vet, har kanske körkortet i min hand om några veckor? Nu när jag har klara testerna så ser man ljuset och en ny styrka kommer tillbaka, ska klara denna gång och klarar jag inte det först så gör jag det igen. Dett kommer vara värt allt, för vem säger nej till ett körkort? 
 
Senare ska jag gå ut på en promenad med hundarna, sedan packa tills ikväll då jag ska till mamma. I veckan är det fullt upp med jobb och träning. Får äntligen börja träna imorgon, vilket känns skönt och peppande. Och kommer nog kännas ännu bättre efter varje träning. Ska även till körkoslan i veckan och sedan vårdcentralen senare i veckan. Full fart även denna vecka fast i ett lägre tempo än förra veckan. Ska ta och lyssna vidre på musik innan jag ska börja göra något annat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0