35. Gofika.

 
Idag var jag med Jossan och Madde, go fika stod på schemat. Kul var det och pratade om allt som har hänt i sommar och vad som kommer hända i höst/vinter. Det är först nu jag inser hur mycket jag har gjort och vad jag kommer göra, går så fort så jag inte hinner med det själv. Men ja, vi satt väl och fikae i 2 timmar, kom hem för en sutund sen och gör inte speciellt mycket just nu. 
 
Imorgon ska jag med madde till stan för att hämta ut biljetterna, Stiftelsen biljetter, för vi ska se dem i November. Kommer bli riktigt nice! Sedan ska vi även träna också! Jag hade min introduktions-pass idag, gick bra men alltså shit vad jag kände mig otränad haha, men bir bättre snart! Ska även försöka hinna gå förbi körskolan, eller försöka och försöka, jag måste dit eftersom jag är klar med teorin så jag kan boka uppkörning osv. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0