38. "Du shoppar som om du vore rik"

 
 
 
Idag åkte jag, madde, mamma och bror till stan. Vi handlade, fikade och så. Det blev lite trångt i baksätet på vägen hem (eller rättare sagt i hela bilen). Jag och Madde hade handlat på cervera, "vi shoppar som om vi vore rika", ja nästan något i den stilen, men har man presentkort och det är rea, då säger man inte nej ;) Handlade även byxor, tröja och bh:ar som var på rea, typ min tur dag eller något, juste handlade en super stor kudde också! 
 
 
Efter allt shoppande så trog vi och käkade glass. Super gott! 
 
Nu är jag hemma och ser bara hur min "flytta-hemifrån-hög" bara vöxer och växer haha! Kanske snart är dags att flytta hemifrån eller så? ;) Resten av kvällen blir det att ta det lugnt, jobb står på schemat imorgon, ett långt pass! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0