42. Helg.

 
 
Igår var jag och tränade med Madde. Körde lite extra eftersom det är helg och för att hon åker på semester imorgon. Det var meningen att vi skulle ut på krogen på kvällen men vi båda kände att vi inte orkade så vi var hemma hos henne och kollade på film, hela kvällen. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem från madde vid halv 2 ungefär. Jag vaknade med träningsvärk men den börjar gå över lite nu. Ska inte göra så mycket mer idag, bara ta det lugnt och kolla på TV och film. Juste, när jag kom hem såhade jag fått brev från trafikverket. Det var om min uppkörning och teoriprov. Skjutit upp det 3 gånger, 4:e gången gillt, eller något. Så är lite nervös, men tror att det kommer gå bra, toeirn på internet är klar så bara plugga nu fram till dagen och hoppas på det bästa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0