54. Tattoo.

 
Har kollat på tatueringar i ett x-antal timmar idag. Vill verkligen tatuera mig igen och har några idéer om hur jag vill ha två stycken. Vet bara inte vart jag ska ha de första tatueringen. Så svårt haha! Vill ha på underarmen men eftersom jag vill bli sjuksköterska så vet jag inte haha, har läst om det på internet det står att de inte kan neka en från jobb pga tatueringar. Och vissa som har det har ju fått kommentarer men de flesta paienterna tycker att det är kul och frågar om dem. Så får se hur det blir. 

Nej men ska planera klart den ena tatueringen iaf och förhoppningsvis göra den i höst/vinter om plånboken tillåter (det kommer den göra för jag måste börja spara nu). 
 
Som mina vänner säger "skaffar du en vill du ha flera" och de har så rätt!
 
Shiit vad jag längtar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0