61. Film, film och glass.

Kameran är urladdad och jag hittar inte laddaren.....Mobilbilder blir inte bra så blir ingen bild till detta inlägg.
 
Igår kväll var jag med Madde, Jossan, Emelie och Elvira. Vi skulle ha filmkväll men vi kollade på en film och pratade om massor i 5-6 timmar. Planer har blivit och nu gäller det att spara pengar så alt går också! Mycket trevlig kväll och vad jag har saknat det gänget alltså! 
 
Sov över hos madde i natt. Vi somnade vid 1 ca. Vi skulle upp och simma men jag har hostat nästan hela natten och snorar. (nästan kvävt mig själv pga täppt i näsan och inte kan andas) Hade lite feber i morse, så vi bestämde oss för att inte träna. Jag åkte hem tidigare n tnkt, vilket var bra för jag är helt slut. Idag blir det bara ta det lugnt och ät glass, nomnom. Ska försöka lägga upp bilder senare om jag orkar leta efter laddaren och om jag mår bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0