62. Inte min grej det här.

 
Mår som sist, fast jag mår illa av allt jag äter, vilket suger. Känns som att jag ska spy vilken sekund som helst, fun. Men får hoppas på att det inte händer. Har kollat på Supernatural hela dagen, är på avsnitt 18, har väl 5 avsnitt kvar av första säsongen. Men nu vill inte dreamfilm sammarbeta längre så vet inte hur jag ska göra...haha. 
 
Har letat efter min laddare till kameran men hittar den ingenstans så känns bra det här, bella med bra minne! Får hoppas att den är hos mamma någonstans. Händer inte så mycket mer ikväll, ska kolla serie (om det vill som jag vill) sen typ sova. Ja, händer inget mer intressant i mitt liv. Haha. Nu ska jag försöka få igång serien och går det inte så går jag nog och lägger mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0