119. Bloggen var det ja...

Ja, det här med bloggen var det. Har ju inte bloggat på ett x-antal dagar...varför vet jag inte. Har tänkt att jag ska blogga men så har det kommit massor i vägen. 
 
Vad har hänt sen sist? Jo, jag har pluggat en hel del och gorde prov på två kapitel idag som jag blev godkänd på, woho! Så nästa prov på två kapitel är om två veckor. Har även jobbat en hel del, träffat vänner, tränat, jobbat lite mer. Vet faktiskt inte mer vad som har hänt. 

Jag är den som planerar massor 1-2 veckor frammå hela tiden och inget undantag denna vecka! För många denna vecka så är det sportlov som gäller men inte föör mig (har ju inget lov haha). av denna vecka som är kvar så är det jobb och sedan träffa en vän som ahr flyttat till Örebro men ska även kolla på när min lillebror spelar med sitt band. Nästa vecka är lika fullproppat det med och bland alla dem planerna ska jag även plugga och jobba! Men jag klagar inte, är kul, i en viss mängd då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0