120. Vardag.

 
De senaste två dagarna har jag pluggat, tränat men även jobbat en natt och även idag ett kvälls pass. Händer inte så mycket mer, förutom att jag har gjort illa ryggen, vilket suger men hoppas att det går över helst om typ 2 minuter men det gör det nog inte så får nog vänta någon dag. 
 
Sitter och kollar på skor och kläder inför shoppingdagen som snart är här, vad jag längtar. "Saknar du skor?" - ja, vår skor. Och bara längtar tills jag har skorna och massa nya kläder. Ut med det gamla och in med det nya. Enligt vädret så kommer det bli 10 grader både söndag och måndag, underbart. Hoppas på att det fortsätter så, för snö vill jag aboslut inte ha mer av. 
 
Ska nog ta och sova snart, är skapligt trött och så hoppas jag på en låååååååång sovmorgon imorgon. Det behöver både jag och min rygg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0