105. Andra januari.

 
 
 
 

Idag var jag uppe med tuppen och drog till Elgignten med Madde, bästa vän. Vi var där precis när de öppnade (vilket innebar att vi gick upp kl. 06.00 idag). Köpte TV:en och åkte sidan vidare till Ica Maxi för att fika under tiden vi väntade på att Jysk skulle öppna där jag köpte en bokhylla plus örngott. Stannade även till så att jag kunde ta hål i örat också, så inget sovande på vänster öra på ett tag! 
 
Jag är väldigt glad med dagen, myscket skratt kan man säga! Efter allt byggade och donane idag ska jag snart bädda ner mig i sängen för att fortsätta kolla på serie. Ska packa lite också för kommer vara borta några dagar (dålig uppdatering). Ska även fixa ett inlägg så ni får några bilder från nyår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0