108. "Being defeated is often a temporary condition. Giving up is what makes it permanent."

 
 
Har hunnit med en hel del idag. Har tränat med Madde, jobbigt men vi, i alla fall jag, börjar komma igång efter julledigheten och nyår. Snart är vi back on track igen. Känns väldigt skönt att komma igång med trningen igen. Har även tagit bort alla ljusstakar och så. Men framförallt har jag ringt till frisören och bokat en tid för klippning och färgning! Går åt lite pengar där så får ha typ "köpstop" efter det haha så jag har pengar till sommaren och så jag kan börja spara åt alla planer! Så påminnelse till mig själv: spara pengar, för det kommer du att behöva!
 
Nu ska jag fixa min spellista, lägga till flera låtar. Sedan inte så mycket mer, ta det lungt och kolla på tv. Revenge har äntligen börjat igen så ska även kolla på det ikväll. Ja, mycket mer händer inte i mitt liv just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0