115. Skolbänken, det var ett tag sen.

 
Har glömt att berätta en sak för er. Jag har börjat plugga, "Hej skojbänken!". Skre in mig på skolan för en vecka sen och får boken imorgon sen sätter jag igång. Jag börjar då plugga till undersköterska, ska bli riktigt kul. Om jag ska vara ärlig så har jag saknat plugget, rätt galet eller hur? Ska bli skönt att ha något att göra på dagarna och för hoppningsvis får jag ett bra flyt och kanske då blir klar tidigare än vav jag tänktvilket betyder att jag kan flytta hemifrån när jag fixar ett jobb, skulle inte sitta fel! 
 
"Flytta hemifrån högen" bara växer och växer. Men snart tar jag mitt pick och pack och flyttar. Så snart plugget är klart, sen kommer jag världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0