117. Sopping, shopping, åter shopping.

 
 
Nu blev det så igen, ingen uppdatering på flera dagar. Har hänt ganska lite en sist. Har tränat mest och träffat bästa vän sen inte så mycket mer. Rätt många dåliga dagar men de går över snart, hoppas jag! 
 
Sitter iaf för tillfället och kollar på kläder på shock och nelly. Bevakar storlekar på Nelly på de kläder jag vill ha och hoppas på att de kommer in igen! Kollar även runt på shock och vill ha massa där ifrån med.. (men dyyrt och har inte riktigt de pengarna). Det jobbiga med mig är att jag tröstshoppar...alldeles för mycket ibland, men känns för jävla skönt när kläderna väl kommer och jag vill ju ha kläderna så man kan väl se det som en "bra trösthoppning"? Och man får faktiskt unna sig..ibland haha. Men får se om storlekarna kommer in igen! 
 
Mycket mer händer inte idag, bara ta det lungt och försöka sova i kapp de timmarna jag har förlorat under veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0