125. Vårkänslor

 
Igår var jag i stan med mina två bästa vänner. Vi körde en racer-shopping-dag, vilket jag verkligen behövde. Eftersom jag har bestämt mig ännu en gång för att byta ut nästan allt i min garderob så behövdes det inköpas nytt. Fick med mig massa nytt hem, som skorna på bilden, tröjor, väst, skinnjacka och ännu ett par skor och lite annat smått och gott. Är super nöjd! Men har en känsla av att mer kläder kommer in inom kort haha.

Det har varit riktigt fint väder idag, har varit ute en liten sväng, städat rummet, pluggar och rensat lite grann. Trots detta så har jag fortfarande kvar den hemska huvudvärken och illamåendet från igår, har inte en aning om vad jag ska göra med det. Hoppas verkligen på att det går över typ...nu, men nej, det är kvar. Ska försöka plugga lite mer under kväll och äta våfflor, mumma. Sen blir det nog en tidig kväll eftersom jag har prov imorgon bitti vid 9. Näst sista provet för denna kurs, wohoo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0